Reklamy – co to takiego

Kiedy siedzimy z rodziną jedząc popcorn i pijąc cole z lodówki przed telewizorem i jesteśmy w trakcie oglądania fajnego filmu do szału doprowadzają nas reklamy które zabierają większość czasu trwania filmu. Wszyscy oglądamy reklamy czekając aż ponownie pokaże się scena z filmu na której skończyliśmy spektakl. Otóż reklamy mają znaczącą role w naszym życiu ponieważ zachęcają nas do zakupu czegoś, co właśnie wyszło z produkcji lub po prostu znanego i użytecznego przedmiotu który nabyło większość ludzi ale nakłaniają jeszcze więcej, bo przecież ty nadal tego nie masz lecz musisz to mieć bo inni to mają. Otóż reklamy to w pewien sposób prezentacja multimedialna. Sklejone slajdy które układają się w logiczną całość tworząc coś co potem przerwie nam oglądanie ulubionego filmu. Jeśli nie pracujemy w branży reklamowej nie zdajemy sobie nawet sprawy z tego ile kosztów one pochłaniają i pracy. Ponieważ nasza cywilizacja jest coraz bardziej skomputeryzowana i pozwala nam na tworzenie slajdów oraz prezentacji w stylu animacyjnym.

Comments are closed.

    • Jak dziś przekazywane są wiadomości

      3 years ago
      Przekazywanie informacji jest jednym z czynników powodujących dawniej wzrost świadomości i stopy życia społeczeństwa. Od tamtych lat tak naprawdę nic poza techniką się nie zmieniło. Wiele lat temu informacje przekazywano wyłącznie za pomocą posłańców, ewentualnie w formie szyfrów. Znaczącym krokiem w dziedzinie komunikacji stała się możliwość przekazywania wiadomości w formie impulsów elektrycznych. Ogromnym przełomem…
    • Telefon to nic multimedialnego

      4 years ago
      Multimedia to cos co ma związek ze slajdami połączonymi w jedną całość. I wypada obalić mit, który mówi o tym że telefony również mają związek z multimedialnymi sposobami działania. Właśnie jesteśmy w błędzie kiedy uważamy ze tak właśnie się dzieje. Telefony, zwłaszcza te najnowsze, owszem posiadają cechy multimediów lecz nimi nie są z następujących…
    • Czym jest DVB?

      4 years ago
      Jest wiele systemów kodowania telewizji cyfrowej. Digital Video Boradcasting to określenie stosowane na potrzeby ujednolicenia serii systemu kodowania obrazu charakterystycznego dla telewizji cyfrowej. Tego typu technologia to bardzo silna i zdecydowana konkurencja dla takich powszechnych rozwiązań jak telewizja analogowa, która wkrótce zostanie ostatecznie wyłączona z użytkowania w naszym kraju. Ten system kodowania charakteryzuje się…